Conform datelor companiei, anul trecut, volumul pietei locale de GPS-uri a fost de aproximativ 25.000 de unitati, raportate la peste 4 milioane de autovehicule inregistrate in Romania. Avand in vedere acest raport, precum si ritmul rapid de crestere a inmatricularilor auto in Romania, piata locala a sistemelor GPS are un potential de dezvoltare foarte mare, considera reprezentantii Flamingo International.

“Scaderea preturilor pentru sistemele GPS, precum si interesul din ce in ce mai mare al clientilor pentru dispozitivele mobile multifunctionale, precum PDA-uri sau Smart Phone-uri, va ridica piata locala a GPS-urilor cu 100% anul acesta. Anul trecut, cele mai mari vanzari pe aceasta categorie au fost inregistrate de retaileri in cel de-al patrulea trimestru, in special in luna decembrie, insa anul acesta ne asteptam la vanzari foarte mari inca din cel de-al doilea trimestru, cand incep pregatirile pentru vacanta si concediu. Mizam pe un volum de vanzari de 15.000 de sisteme GPS in magazinele noastre anul acesta,” declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

In 2007, valoarea totala a pietei de sisteme GPS s-a ridicat la 6.5 – 7 milioane de euro. In ceea ce priveste vanzarile de GPS-uri, Flamingo International a detinut o cota de piata de 24% in 2007, iar anul acesta retailer-ul isi propune sa atinga o cota de 30%.

Anul trecut, cele mai solicitate branduri din aceasta categorie in magazinele Flamingo International, Flanco si Flanco World au fost Mio DigiWalker, brand care a contribuit cu aproximativ 60% la totalul vanzarilor companiei din aceasta categorie, Garmin, My Guide si LG numarandu-se, de asemenea, in topul preferintelor cumparatorilor.