Sony Vaio: Vanzari de 4 mil. euro in primul semestru pe piata romaneasca Compania japoneza Sony si-a propus pentru urmatorii doi ani obtinerea unei cote de 5% din piata laptopurilor din Romania, estimata la 200.000 de unitati in acest an si la 350.000 de unitati in 2010

Potrivit ultimelor studii IDC, segmentul de notebook-uri a inregistrat cea mai rapida crestere pe piata PC-urilor, astfel ca, in ultimul trimestru din 2007, acesta a urcat cu 160%, fata de perioada similara din 2006 si cu 133%, fata de trimestrul trei al anului trecut.

In trimestrul al treilea al anului calendaristic 2007, laptopurile Sony Vaio si-au adjudecat o cota de piata de 1,94%, iar in trimestrul al patrulea a atins o cota de 0,9% cantitativ, a declarat Lia Burghelea.

Citeste si:

Segmentul laptopurilor business a reprezentant, in primul semestru de la intrarea pe piata romaneasca a jucatorului, 20% din vanzari, fata de 10%, ponderea propusa, iar peste 50% din gama Vaio comercializata in aceasta perioada a fost reprezentata de sistemele cu unitati integrate Blu-ray, potrivit Business Development Manager-ului.

„Focusul VAIO a fost in 2007 si va ramane si anul acesta segmentul high si premium, respectiv cel al notebook-urilor de peste 1,000 euro. In cele 6 luni de vanzari VAIO, in 2007 am atins o cota de piata de aproape 7% din acest segment”, a spus Burghelea.