Clientii au inteles acest lucrur si se intereseaza de beneficiile gratuite oferite de operatorul ales.

Daca prima batalie este cea care iese cel mai mult in evidenta, prin reducerile aplicate la pretul telefoanelor mobile sau prin lansarea unor servicii din ce in ce mai ieftine, nevoia de a-si determina proprii abonati sa ramana in retea incepe sa capete o tot mai mare importanta. Iar, efortul de convingere a abonatilor vechi sa ramana acolo unde sunt va capata aspecte dramatice o data cu intrarea in vigoare a portabilitatii numerelor, ce va oferi tuturor posibilitatea de a-si putea pastra numarul de telefon chiar daca decide sa migreze catre alt operator.

Combinate, campaniile de fidelizare cu promotiile de lansare a noilor servicii dau o imagine destul de clara a luptei dure care se duce pentru castigarea si mentinerea pe o perioada cat mai lunga a abonatilor. Chiar daca la o prima vedere unele beneficii nu par atragatoare, in momentul in care analizam mai bine ofertele constatam ca utilizatorul are tot timpul numai de castigat – minute gratuite sau zeci de euro reducere la telefoane – tot ce are de facut este sa ramana in retea si sa-si achite la timp facturile. Este adevarat ca atunci cand se achizitioneaza un telefon "cu puncte" utilizatorul trebuie sa mai ramana in retea pentru un an sau doi, dar altfel compania nu si-ar permite sa mentina aceste programe de fidelizare, ce functioneaza pe principiul "fiecare trebuie sa dea ceva".

Citeste si:

Cosmote – cel mai tanar jucator pe piata telefoniei mobile din Romania – nu a prezentat chiar de la lansarea sa un program de fidelizare pentru abonati si utilizatorii de cartele preplatite, acesta fiind prezentat luna trecuta. "Conform studiilor de piata pe care le-am efectuat, beneficiile de loialitate cel mai apreciate de utilizatori sunt minutele de convorbire bonus si telefoanele gratuite sau la preturi reduse", a declarat Celesta Padineanu, manager al Departamentului Loialitate si Retentie al Cosmote.

Vodafone Romania si-a schimbat de curand structura programului sau, iar in cazul Orange se asteapta o regandire a bonusurilor pentru abonati. Astfel, cu toti operatorii avand programe de fidelizare a clientilor, batalia pe piata mobila din Romania se accentueaza, clientii lunand in calcul si oferta de fidelizare atunci cand incheie un abonament sau cumpara o cartela preplatita.

Romania Libera
va punem la dispozitie un tabel comparativ, dumneavoastra urmand a decide care este cel mai darnic operator.