Credem ca piata va creste pana in 2010 cu circa 15% anual fiind sustinuta si de cresterea indicatorilor macroeconomici cum ar fi produsul intern brut a carui majorare va sustine si cresterea puterii de cumparare a romanilor. Totusi suntem in continuare sub piete precum Ungaria sau Cehia din punct de vedere a ratei de penetrare a internetului sau a numarului de PC-uri pe 1.000 de locuitori”, a declarat, citat de NewsIn, presedintele Flamingo International, Dragos Simion.

Acesta a adaugat ca nu crede ca cel putin pana la finele lui 2009, nici un jucator european de profil nu va mai patrunde pe piata din Romania, deoarece aceasta este disputata momentan de cei trei mari jucatori prezenti si anume, Altex, Flamingo si Domo, motiv pentru care noii intrati nu vor putea atinge o cota semnificativa decat printr-o eventuala achizitie.

Flamingo International a obtinut anul trecut o cota de piata de circa 16% pe care intentioneaza sa si-o mareasca anul acesta pana la 18%. Tot in 2007 compania a inregistrat o cota de 24% pe segmentul consolelor si de 17% pe segmentul echpamentelor GPS.

Piata romaneasca de electronice, electrocasnice si IT&C a inregistrat anul trecut o valoare de circa un miliarde de euro, din care 25% a fost detinut de segmentul de IT&C, 35% de bunurile maro (electronicele) si restul de 40% a fost reprezentat de bunurile albe (electrocasnicele).