Noua din zece cumparatori americani chestionati in aceasta luna de PowerReviews au citit cel putin o data opiniile altor clienti de pe siteuri inainte sa cumpere un produs sau serviciu.

“Acest studiu pune in valoare faptul ca parerile, informatiile primite in sectorul comercial global au o importanta foarte mare pentru consumatori”, a declarat Jay Shaffer, vicepresedinte la PowerReviews.

Astfel, conform studiului citat de eMarketer, 43% din respondenti citesc de cele mai multe ori1 comentariile clientilor inainte sa plece la cumparaturi, 22% fac acest lucru intotdeauna, iar 24% le citesc uneori. Doar 2% dintre cei chestionati nu verifica opiniile altor consumatori inainte de a achizitiona un anumit produs sau serviciu.

Respondentii au marturisit ca, inainte sa ia o decizie in privinta unei eventuale achizitii, verifica cel putin 2-3 pareri ale consumatorilor. Sapte din zece cumparatori online chestionati spun ca verifica aproximativ patru comentarii facute de cei care au cumparat produsul respectiv inainte sa-si cheltuie banii.