Romanii au cheltuit zeci de milioane de euro de Sarbatori pe produse IT&C. Pentru eMAG.ro, ultimele doua luni ale anului au adus vanzari de 18 milioane de euro, reprezentand o crestere de 130% comparativ cu aceeasi perioada din 2006. La Flamingo, luna decembrie a contribuit cu 20% la vanzarile pe 2007, iar, in perioada noiembrie-decembrie, compania a inregistrat un volum de vanzari cu peste 50% mai mare fata de perioada similara din 2006. Pentru Pcfun.ro, cresterea in perioada mentionata a fost cu de pana la cinci ori la anumite categorii de produse (magazinul fiind lansat in vara lui 2006), vanzarile depasind suma de doua milioane de euro.

PREFERINTE. In perioada noiembrie-decembrie, cele mai cautate produse in magazinele de profil au fost notebook-urile, camerele foto digitale si monitoarele LCD. La eMAG s-au vandut aproximativ 1.200 de notebook-uri pe saptamana, 88 de aparate foto pe zi si 115 monitoare/televizoare LCD pe zi, ne-a declarat Florin Pravai, director Divizie Produs eMAG. La Flamingo si Flanco World, produsele electronice, IT si de entertainment au contribuit cu peste 60% la totalul vanzarilor din luna decembrie. In ceea ce priveste profilul cumparatorilor, 12% au fost comenzi lansate de consumatori de sex feminin si 88% dintre comenzi de consumatori de sex masculin, spune Madalin Durca, Marketing Manager PCfun.ro/ElectroFun.ro.