Invitatia site-ului ResponsabilitateSociala.ro se adreseaza bloggerilor pentru ca, in ultimii ani, in peisajul spatiului public, acestia au devenit un nou model de lideri de opinie. Articolele postate de bloggeri au de multe ori audiente impresionante, de mii de vizitatori pe saptamana, astfel incat bloggerii devin formatori de opinie.

De aceea, autorii portalului ResponsabilitateSociala.ro ii invita pe acesti lideri de opinie sa evalueze implicarea companiilor si in aceleasi timp sa le stimuleze sa fie mai responsabile.

Intrebarile la care trebuie sa raspunda bloggerii sunt: „Care au fost, din punctul tau de vedere, cele mai responsabile trei companii in 2007, si de ce?; Ce te-a nemultumit referitor la cum au inteles companiile din Romania sa demonstreze ca sunt responsabile social, in 2007? ; Ce te astepti de la companiile care activeaza in Romania, din punctul de vedere al responsabilitatii sociale, in 2008?”.

Raspunsurile trebuie publicate pe blogurile personale pana pe data de 17 ianuarie. Pot participa toti autorii de bloguri, indiferent de profilul acestora sau de audienta.

Citeste si:

Printr-un comunicat de presa se mentioneaza ca mai apoi, raspunsurile bloggerilor vor fi publicate pe site-ul ResponsabilitateSociala.ro pentru a motiva companiile sa-si imbuntatateasca strategiile de implicare in 2008.

Potrivit Wall-street, www.responsabilitatesociala.ro este un un program care isi propune sa convinga companiile romanesti sa investeasca in dezvoltarea societatii si a comunitatilor in care functioneaza. Programul este realizat de agentia de consultanta in comunicare online Selenis, cu sprijinul partenerilor principali BRD Groupe Societe Generale si Orange Romania si al sponsorilor Tuborg Romania si JTI Romania.

Selenis este o agentie de consultanta in comunicare, specializata in folosirea mediului online. Printre clientii agentiei se numara: Carpatcement Holding, Orange Romania, BRD Groupe Societe Generale, Tuborg Romania, Ozone Laboratories, Ciel Romania.