Netflix si LG isi unesc fortele si pariaza pe filmele online Netflix, care are aproximativ 7 milioane de abonati, anuntase de ceva vreme ca incearca sa extinda sectorul de livrari de filme pe Internet, care ofera utilizatorilor circa 6.000 de filme si episoade TV.

Cele doua companii vor crea un set-top box care le va permite utilizatorilor sa urmareasca filme direct pe televizor, fara sa astepte ca acestea sa fie intai descarcate complet.

Reed Hastings, CEO Netflix, a declarat ca, parteneriatul cu LG Electronics este primul dintre multele care vor urma, precizand ca ia in considerare parteneriate cu producatorii de console conectate la Internet, dar si alaturi de companii de cablu sau satelit.


Potrivit specialistilor din industrie, inchiriatul filmelor online ar putea insemna incheierea misiunii pentru DVD, scrie TimesOnline.

Citeste si:

„Suntem intr-o piesa in trei acte, iar acum ne aflam la inceputul celui de-al doilea”, spune purtatorul de cuvant al companiei Netflix, Steve Swasey.

Astfel, in primul act, compania a trebuit sa convinga clientii sa inchirieze DVD-urile printr-un site care face posibila cautarea intr-o baza de date uriasa si recomanda filme pe baza alegerilor anterioare facute de fiecare client. DVD-urile sunt trimise si returnate prin servicii postale.

In cel de-al doilea act, Netflix ofera filme si emisiuni TV online, astfel ca utilizatorul le poate urmari pe calculator. Internetul ofera posibilitati de a cauta si de a alege pe care televizoarele nu le pot furniza, astfel ca se urmareste „mariajul” televizorului cu internetul, sustine Steve Swasey.