Grupul Germanos, parte a grupului Cosmote, a incheiat un contract de exclusivitate cu producatorul ModeLabs din Franta pentru distributia acestui terminal care imbina tehnologia de ultima generatie cu designul exclusivist al marcii Levi's.

Telefonul este dotat cu camera foto de 2 megapixeli, ecran color LCD de 262.000 culori, video player si recorder, radio FM, player audio, Bluetooth stereo, memorie extensibila prin card (MicroSD) si elemente de design unice Levi's.

Terminalul se adreseaza atat tinerilor, fiind primul gadget "urban fashion" de pe piata, dar si fanilor renumitei marci Levi's. Telefonul va putea fi achizitionat din magazinele Germanos fara abonament la pretul de 1.399 lei TVA inclus sau cu abonament Cosmote incepand de la 1.079 lei TVA inclus (in functie de durata contractului si tipul de abonament ales).

Citeste si:

Mobilul Levi's, creat de ModeLabs Franta, va fi disponibil in doua variante de culori: argintiu stralucitor si negru. Un detaliu interesant este carcasa de otel la care se poate atasa un lant care poate fi legat de blugi sau de geanta.

"La ora actuala, rata de inlocuire a telefonului mobil este in continua crestere, iar consumatorii romani au inceput sa caute din ce in ce mai mult branduri cunoscute cu care sa se asocieze", sustine Dimitris Blatsios, General Manager Germanos Romania.
Lansarea telefonului Levi's este un pas inainte pentru acest brand, care de-a lungul timpul a cucerit mai multe generatii. "Levi's s-a pozitionat mereu pe piata ca un brand in pas cu moda, un brand cool, dorit de totii tinerii care vor sa fie mereu in tendinte. Si cum telefonul mobil a devenit o moda mereu in schimbare pentru tineri, Levi's vine cu acest telefon pentru a-si consolida relatia cu tanarul modern, iubitor de gadget-uri de ultima generatie, pasionat de tot ceea ce este nou si cool. Levi's este un exemplu care arata ca un icon brand poate deveni la un moment dat un fashion gadget", sustine Adelina Pasat, Marketing Manager Germanos Romania. Fondata in 1873, Levi's® este marca de jeans cea mai bine vanduta din istoria modei, reprezentand, de-a lungul timpului, un adevarat simbol pentru mai multe generatii.