Popularitatea retelelor de socializare online le va mentine acestora statutul de afacere de succes din punct de vedere al investitiilor in publicitatea online pe care acest tip de site-uri le atrag. In 2007 au fost cheltuite la nivel mondial peste 1,2 miliarde de dolari in publicitatea din cadrul retelelor online de socializare, mai mult cu 155% decat anul trecut. In 2011 se va ajunge la o investitie de 4 miliarde de dolari in acest sector, potrivit unui studiu eMarketer.

DOMINATIA AMERICANA. Aproximativ 75% din afacerea publicitatii de pe retelele de socializare se desfasoara in Statele Unite, unde s-au investit peste 920 de milioane de dolari in acest an. Cifrele demonstreaza astfel ca publicitatea din cadrul retelelor de socializare reprezinta aproximativ 6% din toata publicitatea online din Statele Unite ale Americii, estimata la 20 de miliarde de dolari pentru 2007. In prezent, in Statele Unite ale Americii, 70% din adolescenti viziteaza in fiecare luna un site de socializare. Pana in 2011, aproape 84% din tinerii internauti americani si jumatate din cei adulti vor avea acest obicei.