Un business care a crescut in acest an cu 30% pe piata romaneasca.

Piata produselor electronice, electrocasnice si IT&C din Romania a ajuns la valoarea de 1 miliard de euro, inregistrand un ritm de crestere mai mare, comparativ cu pietele internationale, spun jucatorii din domeniu. Printre produsele comercializate cu succes si pe piata noastra sunt si cele din segmentul “electronice neconventionale”, care in prezent inregistreaza un ritm anual de crestere de 30%, a declarat Mihaela Irimia, Sales Manager Flamingo International. In acest sens, compania a inceput sa vanda in Romania produsele electronice sub marca “Disney”: televizor CRT/DVD, CD Player, ceas cu alarma si radio FM, precum si DVD player. “In urmatoarea perioada produsele neconventionale vor genera o schimbare semnificativa pentru intreaga piata de produse electronice, electrocasnice si IT&C din Romania”, spune Irimia, estimandu-se ca pana in 2010 produsele comercializate sub marca “Disney” vor depasi valoarea de 7 milioane de euro. Dar electronicele “Disney” nu sunt singure pe piata.