Studiul arata ca 82% dintre tinerii chestionati acceseaza internetul. Comparativ, 77% din totalul tinerilor care au participat la studiu se uita la televizor.

Pe primul loc in topul orelor petrecute pe internet de catre tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani se afla Italia, cu o medie de 13,6 ore pe saptamana, urmata de Suedia, cu 13 ore, si Franta, 12,7 ore.
Studiul Mediascope Europe a fost realizat de catre EIAA (European Interactive Advertising Association) pe un esantion de 7.000 de tineri din zece tari europene, Marea Britanie, Franta, Germania, Italia, Spania, Olanda, Belgia, Danemarca, Suedia si Norvegia.

European Interactive Advertising Association (EIAA) este o organizatie pan-europeana care promoveaza marketingul interactiv si vanzarea de publicitate online. Printre membrii EIAA se numara Microsoft Digital Advertising Solutions, Orange, Yahoo Europe, AOL Europe, AdLINK Group, DoubleClick si Tiscali.