Astfel, o parte din clientii care au optat pentru aceasta varianta de abonare s-au plans ca operatorul de telefonie nu a respectat termenii ofertei: livrarea in timpul mentionat la abonare si gratuitatea calculatorului. Compania se apara spunand ca nu toti
clientii care au solicitat serviciile pot fi contactati ulterior, pentru finalizarea detaliilor contractuale.
Adevarul este pe undeva la mijloc, o parte din vina avand-o clientii care nu citesc cu grija materialele promotionale sau contractele, in timp ce Romtelecom are probleme in acoperirea unui numar mare de comenzi sosite intr-un interval scurt de timp.

Intr-o serie de e-mail-uri primite pe adresa redactiei, cititorii care au incercat sa se aboneze la ClickNet si au ales sa beneficieze de calculatorul sau laptopul "gratuit" ne-au semnalat cateva probleme. Marea majoritate reclama faptul ca operatorul nu a livrat laptop-urile in timpul mentionat la abonare. "Nu am fost contactata in termenul de trei zile dupa depunerea cererii. Timp de 10 zile am sunat la 930 (n.r. - numarul de relatii cu publicul al companiei) de mai multe ori si nimeni nu stia nimic", ne-a spus Mihaela Teodorescu. Contactati de "Romania libera", oficialii Romtelecom au precizat ca exista un procent de 3 la suta dintre clienti care nu pot fi contactati in decursul celor trei zile. Iar, regula este ca, dupa ce a fost sunat fara succes de trei ori, clientul sa fie sunat din nou abia dupa doua zile. Dat fiind succesul acestui program, care a generat mii de comenzi in numai trei saptamani, avem doar un procent de 3% dintre clienti afectati, dar pe de alta parte facem tot ce e posibil ca si acest numar sa descreasca, pentru ca ne dorim ca toti utilizatorii sa fie multumiti", a declarat Cristina Popescu, director de relatii publice al Romtelecom.