Ostahie mizeaza pe magazine de proximitate

Liderul pietei de electrice si electrocasnice, Altex, a lansat Digit'Up, un nou tip de magazine destinate produselor IT&C de ultima generatie. Dupa mai multi ani in care atentia companiei s-a orientat catre centrele comerciale pe suprafete de peste 2.000 de metri patrati, cit au magazinele Media Galaxy, noul concept presupune magazine de proximitate cu o suprafata mica, amplasate atit in centrele oraselor, dar si in marile complexuri comerciale. Momentan, reteaua Digit'Up este formata din opt magazine, dintre care majoritatea in orasele mici precum Rosiorii de Vede, Petrosani, Oltenita, dar si in aglomerarile urbane mai mari cum ar fi Braila, Alba Iulia sau Medgidia. De asemenea, compania a deschis un Digit'Up si in Bucuresti, pe Calea Mosilor. „Vor fi magazine cu suprafete mai mici decit Altex“, ne-a declarat Dan Ostahie, CEO Altex.

Potrivit site-ului companiei, printre ofertele noului magazin se vor gasi produse gsm, foto-video, PC, games si audio de ultima generatie. Retailerul mizeaza insa pe parteneriatele pe care le-a facut cu furnizorii de astfel de tehnologii pentru a putea lansa in premiera servicii de comunicatii pe piata autohtona. Mai mult, lansarea noului brand de sub umbrela grupului Altex coincide si cu aparitia primului „televizor virtual“ din Romania.