Aceasta miscare vine dupa ce principalii rivali, companii precum AOL si programele de "social network" precum MySpace, isi consolideaza pozitia pe piata serviciilor de mesaje instant.

Yahoo Messenger 9.0 a fost lansat ca versiune test si a adaugat optiuni similare celor existente pe programele de tip "social networks" sau pe site-urile de media, care includ spatiu mai mare pentru a posta o fotografie sau o alta imagine langa numele de contact, dar si posibilitatea de a face schimb de fisiere video sau imagini prin ecranul de mesaje.

"Noul model Yahoo Messenger va facilita conectarea cu prietenii. Am adaugat mai multe trasaturi personalizate si credem ca programele ce permit schimbul de fisiere vor fi de un real folos", a afirmat vicepresedintele Yahoo Messenger, Sabrina Ellis.

Yahoo este unul dintre cele mai mari servicii de mesaje instant si avea in septembrie aproximativ 27,7 milioane utilizatori, mai mult cu 19% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit informatiilor oferite de comScore. Rivalul AOL a raportat circa 30 milioane utilizatori.