Aceasta miscare vine dupa ce principalii rivali, companii precum AOL si programele de "social network" precum MySpace, isi consolideaza pozitia pe piata serviciilor de mesaje instant.

Yahoo Messenger 9.0 a fost lansat ca versiune test si a adaugat optiuni similare celor existente pe programele de tip "social networks" sau pe site-urile de media, care includ spatiu mai mare pentru a posta o fotografie sau o alta imagine langa numele de contact, dar si posibilitatea de a face schimb de fisiere video sau imagini prin ecranul de mesaje.

Citeste si:

"Noul model Yahoo Messenger va facilita conectarea cu prietenii. Am adaugat mai multe trasaturi personalizate si credem ca programele ce permit schimbul de fisiere vor fi de un real folos", a afirmat vicepresedintele Yahoo Messenger, Sabrina Ellis.

Yahoo este unul dintre cele mai mari servicii de mesaje instant si avea in septembrie aproximativ 27,7 milioane utilizatori, mai mult cu 19% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit informatiilor oferite de comScore. Rivalul AOL a raportat circa 30 milioane utilizatori.