Compania Ralph Laurent plateste cateva zeci de mii de dolari pentru a-si expune o serie de reclame pe mai multe site-uri, inclusiv pe Style.com, portal care reuneste celebrele reviste Vogue si W. Compania care administreaza acest site a emis un ultim raport conform caruia peste 1.800.000 de oameni au accesat site-ul in ultima luna si, implicit, au vazut reclamele Ralph Laurent de pe prima pagina. In acelasi timp, firmele ComScore si Nielsen/NetRatings au raportat 421.000, respectiv 497.000 de vizitatori pe site-ul Style.com. Cifrele date publicitatii de catre cele doua firme mai sus mentionate sunt cele pe care se bazeaza majoritatea firmelor americane ce doresc sa aiba publicitate pe site-uri internationale.

Aceasi problema a fost raportata si de cei care administreaza site-ul Forbes.com. Luna trecuta ei au contorizat aproximativ 12 milioane de vizitatori, in timp ce firmele de mai sus au raportat doar 7,5 milioane, respectiv 5,8 milioane de vizitatori. Apare deci o intrebare extrem de logica: cati vizitatori reali a avut site-ul in cauza? De raspunsul la aceasta tine si cum isi vor reorganiza companiile bugetele pentru pulicitatea online. Un articol publicat ieri de ziarul New York Times sublinia faptul ca fiecare sistem de contorizare a numarului de vizitatori pe un anumit site difera de la o firma la alta. Setarile sunt diferite si de aceea ar putea aparea decalaje intre cifrele furnizate de ziare si cele oferite de firmele de specialitate.