"Se pare ca au depasit asteptarile pietei, insa nu cu mult", a declarat un analist al companiei Sanford C. Bernstein, Jeffrey Lindsay. "Este vorba de o crestere de doar 12%-14%, care pare mult insa pentru o companie specializata pe internet reprezinta un rezultat chiar slab", a adaugat aceasta.

In ciuda acestui rezultat bun, Yahoo este confruntat cu o provocare mult mai mare, avand in vedere ca grupul rival, Google, inregistreaza un ritm de crestere de patru ori mai mare.

Directorul executiv al Yahoo, Jerry Yang, a declarat ca strategia grupului pentru urmatorii ani este de a se concentra pe a fi punctul de pornire pentru cel mai mare numar de clienti ai sectoarelor serviciilor financiare online, sport si stiri, precum si principala platforma pentru publicitate si dezvoltatorii de servicii web, relateaza Reuters.

Yahoo a precizat ca, profitul net obtinut in al treilea trimestru al 2007 a scazut usor pana la 151 milioane dolari, sau 11 centi pe actiune, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand inregistrase o performanta de 158,5 milioane dolari. Analistii se pregateau chiar, pentru rezultate mai slabe.

Citeste si:

Un analist al Goldman Sachs, Anthony Noto, a declarat totusi, ca Yahoo este inca inconjurat de un element de nesiguranta, noteaza NewsIn.

"Rezultatele si perspectivele nu ofera baze solide pentru a realiza estimari pentru anul 2008, lucru care momentan este cel mai important pentru investitori", a declarat Noto, dupa afisarea de catre Yahoo a rezultatelor.

Yahoo a adaugat ca rezultatele pentru intreg anul 2007 se vor plasa in regiunea superioara a estimarilor analistilor, mizand pe venituri de 5,02 - 5,16 miliarde dolari.