Retailerii din offline accelereaza pe online K-Tech Electronics a investit 1,5 milioane de dolari (1,06 milioane de euro) in dezvoltarea diviziei online upshop.ro, a anuntat compania. Investitia, demarata la inceputul anului 2007, a vizat in principal aplicatia (www.upshop.ro), call center-ul, stocul de marfa si amenajarea noului sediu destinat Diviziei online. Costurile includ si bugetul de marketing necesar promovarii.

“Magazinul virtual upshop.ro reprezinta un raspuns la tendinta generala a pietei IT&C, de a valorifica potentialul urias al vanzarilor online. Divizia upshop.ro vizeaza clientii din piata online, completand reteaua de retail Ultra PRO Computers. Astfel, K Tech Electronics va avea o viziune de ansamblu asupra pietei de retail, clasic si online”, a declarat Ciprian Scarlat, Director al Diviziei online.

Oficialii K Tech isi propun ca anul acesta divizia online sa contribuie cu 5 pana la 7 procente la cifra de afaceri a companiei estimata la 105 milioane de dolari. Pentru 2008 se preconizeaza afaceri de 20 de milioane de dolari doar pentru divizia online a grupului K Tech, potrivit lui Catalin Butolo, director de marketing K Tech Electronics.

Citeste si:

Compania estimeaza anul acesta pe divizia de retail o cota de piata de 20-25% si prognozeaza vanzari de peste 40% in ultimul trimestru al anului. K Tech a realizat in primul semestru al acestui an o cifra de afaceri de 41,9 milioane dolari. in anul 2006, grupul a obtinut o cifra de afaceri de 84,2 milioane dolari si un profit de aproximativ 1,5 milioane dolari.

Pentru acest an, grupul si-a propus o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, in conditiile in care estimeaza o crestere a pietei IT cu 10-15%.