Webul traieste de 17 ani, insa, in ciuda existentei sale relativ scurte, a avut o istorie plina de evenimente memorabile.

Publicatia „PC World“ a alcatuit un top al celor mai importante momente din evolutia webului, in ordinea importantei lor, aratind, acolo unde a fost posibil, momentul exact in care oamenii au avut ideea, au lansat site-ul, au vindut primul produs ori au publicat prima postare.

Pe locul 16 al topului, scandalul rochiei albastre, facut public de Matt Drudge pe Internet, pe 17 ianuarie 1998, ora 11.32 pm. La o zi dupa ce „Newsweek“ a „ingropat“subiectul, Drudge a publicat scandalul Monica Lewinsky, preluat apoi de presa. A fost momentul in care presa traditionala a realizat ca nu poate concura cu Internetul, pe care informatiile pot sa apara in timp real, si a inceput sa se adapteze la aceasta realitate.

Pe locul 15, in februarie 1994, studentii Jerry Yang si David Filo postau pe web o lista cu site-urile lor favorite. Numele original al listei a fost „Jerry and David's Guide to the World Wide Web“. In aprilie 1994, si-a schimbat numele in „Yet Another Hierarchical Officious Oracle“: pe scurt, Yahoo!.

Pe locul 14 se afla blogul „The Survival of New Orleans“, care a inregistrat tot ce au trait cei cinci autori in timpul uraganului Katrina, incepind cu ora 12 pm, pe 28 august 2005.

Citeste si:

Pozitia 13 este ocupata de prima licitatie de pe eBay, pe 3 septembrie 1995: un breloc cu laser stricat, cu 14,83 dolari.

La 15 ianuarie 2001, Wikipedia a postat primul sau text pe site. Ii revine locul 12 in top.

Urmatoarea pozitie este ocupata de JenniCam, webcamul care a redat viata lui Jennifer Ringley timp de mai mult de sapte ani, incepind cu aprilie 1996. Mai tirziu, Ringley a adoptat un tarif de 15 dolari pe an „pentru a acoperi costurile de intretinere“. Avea 20 de milioane de vizitatori.

Pe locul 10, reteaua de socializare fara de care n-ar fi existat MySpace sau Facebook: Friendster. A debutat in martie 2003. Pozitia a 9-a este ocupata de Craigslist, o idee care a inceput pe 24 octombrie 1995 sub forma unei liste de e-mailuri, prin care cei care se abonau puteau schimba informatii despre evenimente culturale.