Ediția din acest an a IFA (Internationale Funkausstellung) stă sub puterea de atracție a monitoarelor. Mari producători au decorat practic imensul targ (103,952 m2) cu plasme și LCD-uri. Firește, toți jucătorii importanți din domeniu iși laudă produsele și scot in față inovațiile tehnologice. Treci prin standuri și ai impresia că te afli in adevărate săli ale oglinzilor, de nu ar fi imaginile și sunetele boxelor. Te pierzi in detalii tehnice, inșiruiri de cifre si litere, iar imaginile par "adevărate, vii" la toată lumea. Atunci cum să te mai remarci? Se pare că astăzi răspunsul vine de la design. "Inovație prin design" este sloganul prin care coreenii de la LG incearcă să răspundă provocării pieței globale. "Dorința noastră este ca televizorul să fie frumos și atunci cand este inchis", a explicat președintele LG Europa, James Kim. Si nu intamplător laboratorul european pentru design al companiei coreene se află la Milano, capitala continentală a modei, de altfel o destinație aleasă și de alte companii din IT&C. Legătura dintre designul produsului și potențialul client nu este una specifică produselor IT, lumea automobilistică servind ca inspirație, după cum a arătat intr-o prezentare Elmar Shuller, vicepreședinte Red Dot. Potrivit lui Schuller, designul imbunătățește vanzările, intregul business, premiile internaționale pentru design "Red Dot" fiind ravnite de toată industria mondială.