"Filosofia YouTube este in mare aceeasi cu cea a Google, adica toate reclamele pe care le difuzam trebuie sa aiba valoare pentru utilizator", a declarat directorul pentru platforme media al Google, Eileen Naughton. "Partenerii nostri sunt nerabdatori sa foloseasca YouTube ca platforma de brand", a mai spus directorul.

Mesajele publicitare vor aparea, sub forma unei animatii, pe partea inferioara a player-ului video, la scurt timp dupa inceputul clipului. Daca utilizatorul nu apasa pe animatie, aceasta dispare in 10 secunde.

Animatia suprapusa nu este o noutate, majoritatea retelelor de televiziune din SUA folosesc acest sistem pentru promovarea filmelor sau emisiunilor, dar, explica Reuters, limitele televiziunii traditionale nu au permis utilizatorilor sa interactioneze cu reclamele.

Citeste si:

Compania Google, care detine YouTube, este foarte dornica sa scoata bani din publicitate prin aceasta platforma, comenteaza Reuters, insa a incercat sa nu agreseze utilizatorii cu reclame.

Platforma YouTube, detinuta de Google, este cea mai utilizata platforma online din lume. Revista "Time" a denumit YouTube drept cea mai importanta inventie a anului 2006, informeaza NewsIn.