British Telecom si-a lansat televiziune sportiva Liderul dominant pe piata telefoniei fixe din Marea Britanie, British Telecom, spera ca aceasta mutare sa ii aduca loialitatea clientilor fata de serviciile sale pe o piata competitiva si majorarea veniturilor, tinand cont de declinul inregistrat in ultimii ani de industria telefoniei fixe.

BT mizeaza pe serviciile sale de televiziune, oferind televiziune digitala gratuita, servicii contra cost (pay-as-you -go) si posibilitatea inregistrarii video pentru clientii existenti. BT Vision Sport va rivaliza cu Sky Sports, apartinand televiziunii prin satelit BSkyB, dar si cu grila sport oferita de grupul Virgin Media.

BT Vision Sport va putea fi urmarit de cel putin 2-3 milioane de telespectatori, optand pentru una din cele doua variante disponibile: 242 de meciuri din Premier League incepand cu ora locala 22 din ziua meciurilor, pentru doar patru lire lunar, sau meciuri din English Premier League, preluate din serviciul irlandez Setanta Sports, pentru 12 lire lunar. Setanta ofera, in plus, si meciuri live din campionatul scotian si alte sporturi, ca de exemplu golf.