Yahoo mizeaza pe conceptul de “targetare comportamentala”, anuntand noi modalitati de dezvoltare a publicitatii online, privind interactiunea inteligenta, imediata, dintre clientii specifici si anunturile publicitare online. Noul produs, denumit Yahoo SmartAds (reclame inteligente), va contribui cu siguranta la individualizarea publicitatii online in functie de target-ul vizat.

SmartAds vine in sprijinul agentiilor care isi construiesc materialul publicitar pe baza informatiilor furnizate individual de potentialii cumparatori si a datelor reale oferite de companiile producatoare sau furnizoare de servicii.

De exemplu, o persoana care cauta online informatii despre un produs electrocasnic va putea observa si accesa un anunt publicitar care indica preturile produsului respective din magazinele aflate in perimetrul rezidential al cumparatorului.

Internetul a promis de mult aparitia asa numitului “one-to-one marketing”, dar fara prea mult success. “Agentiile de publicitate au intampinat probleme in valorificarea acestor resurse ale Internet-ului”, a declarat Todd Teresi, vice presedinte al dezvoltarii pietelor de desfacere pentru Yahoo. ”Abia acum putem vorbi de one-to-one marketing”.