Anunturile companiei care a inceput rebranduirea (proces ce dureaza pana in 2008) suna foarte atractiv pentru clienti pana in momentul cand acestia se confrunta cu oferta concreta a operatorului. Desi pe segmentul de telefonie fixa compania a reusit sa fure din clientii altor furnizori (in general, vorbim despre Romtelecom), serviciile oferite ulterior lasa mult de dorit.

UPC Romania a anuntat recent noi oferte de telefonie fixa si internet, cu gratuitati sau reduceri pentru cei care apeleaza la ambele servicii. intrebarea care s-ar pune, avand in vedere numarul mare de reclamatii primite pentru calitatea serviciilor de telefonie (semnalate intr-un alt articol de cotidianul "Adevarul"), cine ar mai apela la alte servicii ale unei companii, odata ce au avut deja probleme cu aceasta? Desigur, oficialii companiei sunt increzatori in faptul ca serviciile se vor imbunatati, avand in vedere investitiile de 40 milioane de euro in acest an pentru modernizarea retelei de comunicatii si introducerea unui sistem unic de facturare la nivel national. "Modernizarea retelei va permite furnizarea de servicii de televiziune, telefonie fixa si acces la internet in toate localitatile de dimensiuni medii si mari din Romania, unde compania este prezenta, pana la finele anului 2007", a declarat directorul general al operatorului de cablu-tv, Richard Anderson.

Compania era, de asemenea, deficitara la capitolul timp de asteptare. Pana in luna aprilie a acestui an, un client nemultumit trebuia sa astepte peste o ora in telefon (eventual de pe mobil, daca telefonul fix al UPC nu functiona) pentru a-si spune oful, iar acum timpul s-a redus la 10 minute. "in 2006, rata de raspuns in call-center la apelurile clientilor UPC se situa la 50%. Ea a urcat la 80% in prezent, in urma cresterii numarului de personal si a aplicarii unor programe de perfectionare profesionala a salariatilor", a mai afirmat directorul general al UPC Romania.

Citeste si:

Cu toate acestea, compania are multiple probleme in centrala, de cele mai multe ori interventiile soldate cu sosirea unei echipe la fata locului ramanand nerezolvate (pentru ca nu sunt din interiorul locuintei).

Desi nu primesc facturile, abonatii sunt deconectati

Desi recunosc problema cu facturile de mult timp, oficialii UPC s-au hotarat abia acum sa schimbe compania, apeland la serviciile Postei Romane. in multe din cazuri, facturile nu au ajuns deloc la abonati, fapt ce i-a impiedicat pe acestia sa le achite. De putin timp, UPC a incheiat un contract cu Banca Transilvania, dar nu-ti poti plati factura la banca daca nu o ai in forma fizica. Mai mult, UPC catadicseste sa deconecteze abonatii in cazul in care acestia nu-si achita la timp factura, desi poate respectivul abonat nici nu a primit-o. Acum, sperantele se pun in Posta Romana, pentru a spala pacatele companiei fata de clientii sai.