Serviciul MusicStation, asigurat utilizatorilor la tarife accesibile, este sustinut de producatorii de telefoane Nokia, Sony Ericsson, Motorola si Samsung, de 30 de operatori de comunicatii mobile, de companiile Universal Music Group, Sony BMG, EMI Music si Warner Music International, precum si alte firme independente.

Companiile din domeniul muzical spera astfel ca MusicStation sa contribuie la auditia in proportie de masa, pe telefoanele mobile. Telefonul iPhone produs de Apple va permite utilizatorilor un acces facil la magazinul online iTunes al companiei, urmand modelul de succes al iPod. "Suntem nerabdatori sa trecem primii linia de sosire. Toti utilizatorii europeni si asiatici vor avea acces la MusicStation cu mult inainte ca iPhone sa ajunga in acele regiuni", a declarat Rob Lewis, director general la Omnifone, companie britanica privata care a contribuit la aparitia MusicStation.

Producatorii vor incepe sa comercializeze telefoane care vor avea preinstalat software-ul necesar pentru accesarea MusicStation. Multe dintre aceste aparate vor avea un pret mediu, comparativ cu iPhone, al carui cost va fi de circa 499 de dolari. Potrivit estimarilor, in urmatoarele 12 luni vor fi vandute 100 mil. telefoane cu acces la MusicStation, devansand cu mult obiectivul de 10 mil. aparate stabilit de Apple pentru aceeasi perioada.