Greii mondiali IT isi aduc centrele suport in Romania

Ericsson, unul dintre cei mai mari producatori de echipamente telecom din lume, va deschide in luna iulie, la Bucuresti, un centru de servicii, au anuntat, intr-o conferinta de presa, reprezentantii producatorul suedez de echipamente pentru telecomunicatii.

Noul centru va avea initial circa 200 de angajati, cei mai multi fiind romani tineri, si va deservi clienti regionali si globali.

Potrivit lui Hans Vestberg, vicepresedinte executiv al Ericsson, numarul angajatilor din centrul de servicii care va fi deschis in Romania ar putea ajunge la 600 de persoane in urmatorii ani. "Investitia in centrul de servicii este foarte importanta pentru noi insa nu putem dezvalui o cifra exacta", a declarat Vestberg.

Citeste si:

Recrutarile de personal vor incepe foarte curand, noul proiect urmand a fi prezentat si in cateva universitati din Capitala, inclusiv studentilor de la Universitatea Politehnica Bucuresti.

Oficialii companiei au evaluat mai multe tari din regiune si mai multe orase din Romania inainte de a lua aceasta decizie. "Am evaluat 56 de paramatri inainte de a aproba finantarea acestui proiect", au declarat oficialii suedezi.

Deschiderea Centrului de Servicii Globale este o continuare a angajamentului companiei in vederea dezvoltarii pietei de telecomunicatii din Romania. Ericsson este furnizor de solutii de telecomunicatii pentru cei mai importanti operatori de telefonie mobila din Romania, dezvoltand si implementand proiecte precum: NMT450, GSM, retele 3G, apelul de urgenta 112 (cea mai mare operatiune de acest gen din regiune), precum si deschirea productiei la nivel local prin intermediul Solectron Timisoara.

"Operatorii si furnizorii de servicii din Romania vor avea la dispozitie tactici, metode si procese intr-un singur model de livrare si combinand personalul calificat cu expertiza globala si locala", a declarat directorul pentru Romania si Moldova, Adriana Boersma- Rodriguez.