Productiile video la cerere si creativitatea. Acestea sunt doar cateva dintre armele televiziunii online in fata celei clasice. In plus, posibilitatea vizionarii productiilor specializate indiferent de momentul difuzarii lor pe formatul clasic precum si comoditatea oferita de monitorul computerului, care ne capteaza atentia pe o perioada tot mai mare din zi, reprezinta avantaje nete ale mediului online in fata televiziunii clasice.

"Televiziunea clasica va fi sufocata la capitolul creativitate", spune Sergiu Mihalcea, directorul general al EvoTV, prima televiziune online online din Romania cu continut variat produs propriu 100%. Investitia initiala in EvoTV, lansat la inceputul lunii mai, s-a ridicat la 150.000 de euro, canalizati in patru directii: software, hardware, echipamente de productie TV si formate de televiziune.

Potrivit oficialului televiunii online, publicul EvoTV este format din persoane cu varsta cuprinsa intre 15 si 35 de ani, cu o putere de cumparare peste medie - accesul la broadband fiind o dovada in acest sens. "Exista prejudecata ca mediul online nu poate atrage publicul de calitate, dar acest fapt este fals", spune Sergiu Mihalcea.

Echipa EvoTV numara in acest moment aproximativ 50 de angajati, din care 15 pe partea de productie TV, restul fiind angajati in departamentele de IT, atat in Bucuresti unde este sediul central cat si in Cluj si Piatra-Neamt. In plus, televiziunea online beneficiaza de aportul mai multor corespondenti.