Numai o cincime dintre navigatorii frecventi de Internet nu vor avea un avatar in lumea virtuala Second Life, care numara deja sase milioane de rezidenti, prezice Gartner, o companie de cercetare in domeniul tehnologiei. Corporatia americana a mai dat ca sigura prezenta in Second Life a celor 500 de companii-mamut listate anual de revista "Fortune". Gartner a incurajat clientii corporatisti sa incerce marea cu degetul si sa se avinte in cel mai in voga mediu 2.0 al momentului, insa i-a avertizat sa nu se lanseze prea tare cu investitiile masive atit timp cit mediul virtual nu este suficient de matur si stabil.

Citeste si:

Predictiile, facute in timpul simpozionului "ITxpo 2007: Emerging Trends", au fost insotite si de cinci recomandari pentru viitoarele incursiuni virtuale ale companiilor interesate de "viata la dublu". Legea numarul 1: Lumile virtuale nu sint jocuri, dar nici universuri paralele (cel putin, nu inca). "Cum sa exploatam Second Life ca un mediu pentru vinzari?" este prima intrebare gresita care poate fi adresata. Legea numarul 2: In spatele fiecarui avatar se gaseste o persoana reala. Companiile instalate in Second Life trebuie sa tina seama de reputatia lor corporatista in contactul cu fiecare avatar in parte. Legea numarul 3: Fiti relevanti si adaugati valoare.