Utilizarea Google - un obicei pe care rivalii sai incearca sa il schimbe Dat fiind faptul ca activitatea de cautare reprezinta principalul domeniu de actiune din mediul online, faptul ca cei mai multi dintre utilizatorii internetului se multumesc sa se limiteze la un singur motor de cautare apare ca o ciudatenie. Pentru ca exista foarte putine studii care sa sustina superioritatea rezultatelor oferite de Google fata de competitorii sai, acestia din urma persevereaza in a-i determina pe utilizatori sa incerce si alte variante.

Un lucru este cert insa: acest obicei va fi unul foarte greu de schimbat. Oricine poate apela oricand la un alt motor de cautare, insa pentru cei mai multi paginile web se deschid cu Google, dar chiar si celor care ii tasteaza numele de fiecare data, le-a intrat in obisnuita.

Google si-a castigat numerosi admiratori datorita, in primul rand simplitatii si pagini ordonate pe care a pus-o la dispozitia internautilor.

Citeste si:

Eforturile intreprinse de gigantul IT pentru a-si intari relatia cu utilizatorii de Internet, materializate in servicii precum Gmail sau Google Earth au fost rasplatite, asa cum arata dividendele. In acelasi timp, diferitele parteneriate incheiate cu ISP-uri, portaluri sau comunitati virtuale cimenteaza brandul in mintea consumatorilor.

Google apare ca un pioner al industriei si reuseste in mod exceptional sa se creioneze ca un inovator, ipoteze care ar putea fi cu usurinta supuse dezbaterii, insa nu si in mintea utilizatorilor sai.

Specialistii sunt de parere ca rivalii gigantului IT ar trebui sa se concentreze mai putin pe surclasarea Google, ci mai degraba pe reducerea imensei diferente existente in acest moment intre ei, prin folosirea unor instrumente care sa creeze o altfel de experienta, una mai buna.