In cazul respectiv, datele apartinand unui numar de 26,5 milioane de clienti erau stocate pe un laptop si un hard disk extern care au fost furate de la domiciliul unui angajat al Departamentului de Veterani din SUA. Ulterior, laptop-ul a fost recuperat.

La mai mult de trei luni dupa detectarea unei brese de securitate in sistemele sale, gigantul retail TJX Companies a publicat un raport ce contine primele estimari referitoare la acest incident. Conform acestora, informatiile privind 45,6 milioane de carti de credit au fost compromise de atacatori necunoscuti care au patruns in sistemele de procesare a tranzactiilor in perioada iulie 2005 - ianuarie 2007. Datele compromise sunt mai vechi si se refereau la tranzactii derulate intre decembrie 2002 si noiembrie 2003. Inregistrarile respective au fost sterse ulterior, conform procedurilor companiei, dar nu inainte de a fi sustrase de atacatori.

"Pana in acest moment, din cauza metodelor folosite de atacatori, a fost imposibil sa determinam exact volumul informatiilor sustrase, si nu cred ca vom reusi vreodata", se precizeaza in comunicatul companiei.

Bancile au inlocuit un mare numar de conturi compromise prin aceste brese, iar autoritatile politienesti au anuntat ca un grup de infractori care se ocupau cu fraude cu carti de credit a folosit datele sustrase pentru a cumpara marfuri de peste 8 milioane de $. Anuntul oficial emis de TJX nu a confirmat aceste cifre.