Pentru a-si mentine pozitia pe piata, si cu atat mai mult sa isi asigure cresterea pe termen lung, companiile romanesti solicita din ce in ce mai mult astfel de aplicatii standard, integrate de gestiune a afacerii, odata cu serviciile complementare adoptarii acestor solutii. Analistii de piata au estimat de altfel o crestere anuala a pietei de aplicatii si servicii din Romania de peste 25%, chiar pana la 30% in anul 2005, conform unui studiu recent al Pierre Audoin Consultants.

Analistii de piata valideaza in plus faptul ca firmele mici si medii au nevoie de solutii software stabile si performante, care sa le sustina cresterea pe termen lung si sa le ofere avantaje competitive. "SAP, impreuna cu partenerii dedicati, face accesibila companiilor mici si mijlocii experienta castigata in proiectele derulate de companiile mari din intreaga lume, prin oferirea celor mai bune practici de afaceri specifice industriilor in care activeaza. Companiile romanesti isi pot adapta astfel rapid modelul de business si procesele noilor conditii de piata, folosind un software performant pentru se concentra asupra scopurilor in afaceri si pentru a-si mentine competitivitatea", a declarat Ioana Pana, partner manager SAP Romania.

SAP ofera o valoare adaugata unica prin continutul de business al solutiilor sale. Acesta conecteaza si integreaza tehnologia cu aspectele concrete de business reducand semnificativ costul total al proprietatii. Continutul de business este oferit absolut gratuit pentru toate solutiile de afaceri SAP. Continutul de business face ca solutiile SAP sa fie deja preconfigurate pentru industria clientului respectiv, oferind cele mai bune practici de afaceri din acel domeniu, indicatori de performanta predefiniti sau continut pentru portalul destinat angajatilor.