Anul trecut, in luna noiembrie, in Beijing, IBM a adunat 2.000 de angajati, alti 5.000 urmarind intilnirea pe Internet, pentru a dezvalui o serie de initiative globale referitoare la stocare digitala, banking fara sucursale si altele, relateaza "Fortune Magazine". In timpul prezentarii, presedintele IBM, Sam Palmisano, s-a dus la un PC asezat pe scena, a intrat in lumea virtuala numita Second Life si a luat comanda personajului asemanator unui desen animat care-l reprezinta in aceasta lume.

Apoi a vizitat o versiune a Orasului Interzis din Beijing, construit pe teren virtual, oprindu-se la o intilnire unde personajele virtuale controlate de angajati din Australia, Florida, India, Irlanda sau din alte colturi ale lumii discutau despre inalta tehnologie. Printre initiativele anuntate de Palmisano in acea zi: un proiect de zece milioane de dolari pentru a ajuta la construirea Internetului 3D, exemplificat de Second Life.

Urmatorul pas in evolutie

Citeste si:

Pina la inceputul lunii ianuarie, peste 3.000 de angajati IBM si-au facut personaje in Second Life, si circa 300 faceau, in mod regulat, afaceri in numele companiei in interiorul lumii virtuale.

"Internetul 3D poate sa para, la inceput, doar apetisant vizual, insa nu va lasati inselati de frivolitatea scopurilor sale initiale", spune Sam Palmisano.

Acesta numeste tarimurile 3D, precum Second Life, "urmatoarea faza din evolutia Internetului" si spune ca acestea ar putea avea "acelasi nivel de impact" precum prima explozie web.