Gigantul Wal-Mart intra pe online Aceasta miscare marcheaza intrarea pe o piata care se afla intr-o faza incipienta, dar care promite o evolutie rapida.

Intr-o prima etapa, Wal-Mart va oferi spre vanzare un numar de aproximativ 3000 de filme si episoade ale unor emisiuni si seriale populare in America.

Wal-Mart spera sa invinga concurenta, Amazon si mai ales Apple, prin puterea mare de negociere pe care o are in raport cu studiourile de film, tinand cont de faptul ca , in prezent, 40% din vanzarile de DVD-uri se realizeaza prin intermediul sau. Productiile mai vechi vor fi vandute incepand cu 7,50 dolari, iar noile aparitii cu preturi de la 12,88 la 19,98 dolari. Wal-Mart nu va colabora de la inceput cu retelele ABC, CBS sau NBC, insa gigantul american spera remedierea acestei situatii cat mai curand.

Rivalii de la Apple au incheiat contracte doar cu Walt Disney si Paramount, majoritatea caselor de productie nefiind de acord cu politica Apple de a vine toate filmele la acelasi pret.