InternetCorp muta pe piata de publicitate online din .ro Internet Corp, unul dintre liderii segmentului de publishing online din Romania, a anuntat ca incepand cu 1 martie 2007 se va reprezenta pe cont propriu in procesul de vanzare al spatiului de publicitate. Astfel, Internet Corp va vinde spatiile publicitare disponibile pe site-urile din portofoliu si in cadrul newsletterelor zilnice pe care le trimite abonatilor sai, alaturi de alte proiecte speciale dezvoltate personalizat pentru fiecare client.

"Principala provocare pentru InternetCorp ramane, in 2007, dezvoltarea portofoliului de branduri concomitent cu cresterea permanenta a calitatii continutului editorial. Suntem la momentul de fata unul dintre cei mai importanti publisheri online din Romania - de fapt, din punct de vedere al audientei, ramanem cel mai important publisher independent pe o piata pe care cei mai multi dintre actori au in actionariat fie grupuri media traditionale fie fonduri de investitii - si intentionam sa ne pastram si sa consolidam aceasta pozitie", a declarat Mihai Seceleanu, Managing Partner Internet Corp. "Activitatea de vanzare este un element central al business-ului, caruia ii vom acorda atentia cuvenita, dar obiectivul nostru primordial ramane dezvoltarea extensiva si intensiva a retelei InternetCorp", explica Seceleanu strategia companiei pe care o conduce.

Portofoliul de siteuri disponibile pentru publicitate al Internet Corp contine cinci proiecte exclusiv online, la care se vor adauga altele intr-un termen foarte scurt. Siteurile Internet Corp au inregistrat in luna ianuarie o audienta de doua milioane de vizitatori unici. Segmentele acoperite de portofoliul Internet Corp sunt cel de business (Wall-Street, cel mai citit cotidian online de business din Romania), stiri/massmedia (9AM, cel de-al doilea jucator din segmentul siteurilor de stiri generaliste) si lifestyle (Kudika, revista online de moda si frumusete, locul trei pe nisa femei/moda, Yuppy, cel mai popular site de lifestyle masculin, si Garbo, cel mai nou proiect, adresat femeilor active, pe targetul de varsta 30+, cu preocupari in zona carierei si familiei).

Prin aceasta mutare, publisherul Internet Corp isi extinde practic prezenta si in zona regiilor media dominata pana acum de jucatori precum Boom, ARBOmedia, AdEvolution, MediaProInteractive si SplendidMedia. Pana la sfarsitul lunii ianuarie, Internet Corp, cea mai mare retea independenta de publishing online din Romania, si-a vandut spatiul de publicitate prin intermediul AdEvolution, agentia de publicitate online infiintata in vara anului trecut.