La sfarsitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clientilor, cSpire, care permite reprezentantilor de relatii cu clientii sa activeze automat produsele si serviciile. Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operatiunilor si cresterea satisfactiei clientilor prin integrarea proceselor si imbunatatirea vitezei de livrare a serviciilor catre clienti. Implementarea sistemului cSpire va fi urmata, in acest an, de instalarea platformei Vitria, care vizeaza unificarea bazelor de date cu clientii si cresterea accesibilitatii in call center.

Investitiile companiei au vizat cu prioritate, in anul 2006, imbunatatirea serviciilor de relatii cu clientii, modernizarea sistemelor informatice si a retelei si dezvoltarea infrastructurii. in cursul anului trecut, UPC Romania a investit in dezvoltarea sistemului de facturare si a renuntat la emiterea facturii in avans pentru clientii de televiziune prin cablu.

in acest moment, UPC emite facturi clientilor, pentru instiintare de plata, la inceputul lunii, iar data scadenta pentru plata serviciilor este ultima zi a lunii respective.

Retelele UPC Romania deservesc, in acest moment, peste 1.300.000 clienti din aproximativ 200 orase. De cand a intrat in Romania, in 1992, UPC a investit peste 500 milioane de dolari si a devenit cel mai mare investitor american din tara.