Vizitatorii site-ului unui nou model Toyota cu motor hibrid, lansat in SUA sub umbrela marcii Prius, pot vedea testimonialele unor proprietari ai modelului respectiv, testimoniale care fac parte din strategia Toyota de a incuraja consumatorii sa genereze continut, potrivit site-ului brandweek.com.

Pe site-ul toyota.com/hybrids vor fi difuzate spoturi publicitare audio-video, iar cei aproape 10.000 de utilizatori vor putea transmite mesaje video sau audio prin intermediul site-ului respectiv, anunta Toyota. Mesajele transmise de consumatori vorbesc despre avantajele tehnologiei hibride (modelul este prevazut cu un motor electric auxiliar celui clasic pe benzina si este unul dintre cele mai ecologice autovehicule - nr.).

"Chiar daca exista unele reticente legate de continutul generat de utilizatori, noi filtram si monitorizam blogurile cu atentie", a declarat Gregg Benkendorfer, interactive marketing manager la Toyota, citat de brandweek.com. "Noi nu editam continutul, ci doar il filtram", subliniaza el.

Citeste si:

in prezent, compania lucreaza la spoturile ce vor fi alese dintre cele inscrise pe site, a spus Peter Kang, creative director la Saatchi&Saatchi, agentia cu care lucreaza Toyota. Agentia de publicitate Saatchi&Saatchi a realizat acest site in colaborare cu agentia de servicii interactive Firstborn Interactive, potrivit aceleiasi surse.

"Spoturile la care lucram vor avea exact acelasi mesaj ca si cele de pe site, realizate de consumatori, dar vom lucra la partea de productie", a declarat Kang.

"Este usor sa gasesti oameni pasionati de modelele si de tehnologia hibrida, iar acestia sunt dispusi sa vorbeasca despre motivele care ii fac sa fie pasionati de acest lucru", a explicat reprezentantul Toyota.