"Vanzarile pe internet sunt in plina crestere in detrimentul magazinelor obisnuite", a declarat directorul executiv al grupului de tracking online, Interactive Media in Retail Group (IMRG), James Roper. "Lucrul pe care il auzeam in trecut, conform caruia internetul nu va reprezenta o alternativa deoarece populatia vrea sa vada produsele pe care le cumpara, nu este adevarat", a adaugat acesta.

Comenzile de pe internet sunt estimate a depasi nivelul de sapte miliarde de dolari (3,6 miliarde de lire sterline) pana la sfarsitul lunii decembrie, informeaza NewsIn. Numai la inceputul acestei saptamani, in cursul zilei de luni, care este considerata prima zi a sezonului de cumparaturi de sarbatori, au fost cheltuite peste 355 milioane de dolari ( 180 de milioane de lire sterline), dublu fata de nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, conform IMRG.

Ca si dovada a increderii pe care piata o are in acest sector, in aceasta saptamana al cincilea operator de retail din lume, grupul britanic Tesco, a decis sa isi extinda afacerea, in valoare de un miliard de lire sterline, de vanzari pe internet pentru a acoperi si produsele de imbracaminte, nu numai produse de alimentatie.