In ceea ce priveste cresterea afacerii, Horatiu Bandila, director comercial in cadrul Softwin, estimeaza ca Ascenta va atinge pana la sfarsitul anului viitor o cota intre 10 si 15% din piata totala de software si servicii din Romania, asociata cu un ritm de crestere dublu fata de cel al pietei. Piata de servicii informatice din Romania are un ritm de crestere de aproximativ 20%, conform unui studiu IDC.

Noua divizie se adreseaza pie tei regionale, iar tinta noii divizii sunt primele 500 de corporatii din Romania si din tarile Europei Centrale si de Est.

Grupul Softwin, prin diviziile sale de solutii business, s-a clasat intre primii zece integratori de profil din tara in anul 2005, conform studiilor independente realizate de IDC, a declarat Talpes. Divizia Ascenta este specializata in servicii de consultanta si management al afacerilor, pe baza solutiilor IT, precum si servicii de integrare a solutiilor si dezvoltare de aplicatii software "la cheie", anunta NewsIn.

Ascenta angajeaza in momentul de fata 100 de specialisti de top: consultanti, informaticieni, manageri de proiecte si controlori de calitate. Printre partenerii diviziei de consultanta a Softwin se afla giganti globali ai industriei IT precum IBM, Microsoft, Oracle ori SAP.

Divizia de administrare a relatiilor cu clientii (CRM) din cadrul Softwin, dedicata companiilor din Europa, isi va continua activitatea sub brandul Paxato, a adaugat Talpes.

Grupul Softwin va initia in curand si alte marci pe zona de consultanta IT, insa Talpes a refuzat sa dea orice detaliu legat dezvoltarea acestora.

Citeste si:

Cele mai importante marci ale Softwin sunt BitDefender care ofera solutii si servicii antivirus si de securitatea datelor si Intuitext, dedicat instruirii si educatiei electronice.

Gama BitDefender este produsul de referinta al companiei Softwin, avand peste 41 de milioane de utilizatori in mai mult de 100 de tari. Procentul cel mai mare din vanzarile online pentru BitDefender il detin Statele Unite cu 51% din totalul vanzarilor, urmate de Germania (33%), Spania (5%) si Australia (4%).

Conform datelor publicate de companie, gama BitDefender a inregistrat in 2005 un volum de afaceri de peste 30 de milioane de dolari, iar in la jumatatea anului 2006 vanyarile au depasit 60 milioane de dolari. Prognoza companiei pentru 2007 indica vanzari de 100 de milioane de dolari pentru acest segment. Produsele BitDefender reprezinta 95% din exportul de licente romanesti de software pe anul trecut.

Softwin va investi in urmatorii patru ani 100 de milioane de dolari pentru cresterea prezentei internationale a diviziei de antivirus BitDefender, au anuntat in oficialii companiei cu ocazia includerii soft-ului BitDefender in clasamentul celor mai bune 100 de produse high-tech din lume, ierarhie intocmita de revista americana PC World. Principalul obiectiv al companiei este patrunderea pe piata de solutii de securitate din Statele Unite ale Americii, cea mai mare din lume, dar si in Uniunea Europeana si Asia de Est, au declarat reprezentanti ai companiei.

Specialistii Softwin evalueaza piata mondiala de a produselor antivirus la 5 miliarde de dolari si estimeaza o crestere anuala de 16%.