Companiile din domeniul medical, operatorii telecom si producatorii de dulciuri au fost cei mai mari investitori in publicitate in primul semestru din acest an.

Bugetele de media ale jucatorilor din industria de produse si servicii medicale au fost de 538,7 milioane de euro anul trecut, mai mult cu aproximativ o treime comparativ cu 2011. Domeniul medical a fost printre cele mai dinamice in ultimii ani, atat datorita vanzarilor de medicamente in crestere, dar mai ales datorita extinderii clinicilor private de sanatate, potrivit Wall-Street.ro.

Au iesit din top bancile, asigurarile si presa scrisa

Printre domeniile care au intrat in top zece anul acesta se numara bauturile racoritoare carbonatate si berile. Pe de alta parte, au iesit din clasament presa scrisa, omeniul bancar si al asigurarilor.

“Bugetele au scazut pe toate mediile, exceptie facand online-ul, unde cresterea a venit din search si investitiile in social media”, a explicat Bogdan Prajisteanu, directorul general al MEC Romania, una dintre cele mai mari agentii de media de pe piata locala.

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.