Prima Doamna a SUA, Michelle Obama, a anuntat ca a ajuns cu Disney la un acord prin care uriasul brand dedicat copiilor va renunta sa emita reclame la fast food pe TV, radio si online.

Disney a anuntat ca orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahar pe portie si mancare ce contine peste 500 de calorii nu vor mai aparea in reclame. De asemenea, bauturile dulci si produsele cu continut mare de sare vor fi interzise, conform Income Magazine.

Totusi, noile reguli nu vor intra in vigoare pana in 2015 si o mare parte va depinde de modul in care Disney defineste fast food.

Masura vine ca urmare a campaniei puternice impotriva obezitatii in randul copiilor, in conditiile in care in o treime dintre acestia sunt supraponderali sau obezi.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.