Visator sau vizionar? Apreciata, dar si contestata, decizia lui Rupert Murdoch de a taxa continutul online pentru site-uri din portofoliul trustului pe care il detine i-a impartit in doua tabere si pe participantii la Congresul Ziarelor din Europa. Wall-Street.ro a luat pulsul industriei si explica de ce utilizatorii nu sunt pregatiti pentru a plati informatia online.
  • Cu atat de multa informatie gratuita, de ce sa platim?

Publisherii online au facut de-a lungul timpului multe greseli de strategie oferind utilizatorilor acces gratuit la informatie, sustin o parte din participantii la Congresul Ziarelor din Europa. Pasii gresiti ar putea fi insa corectati de iPad si de o taxare a continutului online. Este insa aceasta directia corecta?

“Nu stiu daca putem vorbi de greseli pe care publisherii le-au comis inainte de criza financiara, insa un lucru este cert – multe informatii sunt pe Internet si sunt gratuite si daca vrei poti sa traiesti si fara presa scrisa. Un prieten si-a vandut masina si nu a dat niciun anunt in ziar, a mers doar pe varianta site-urilor de profil. Nici macar nu s-a gandit la presa scrisa. Si uite asa multi bani sunt pierduti in loc sa fie castigati de ziare”, a declarat Norbert Kupper, designer in cadrul Office for Newspaper Design.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.