Intr-o perioada in care multe segmente ale pietei de media si divertisment sunt molesite de caldura verii si de perioada de concedii, cinematografele reusesc sa-si mentina business-ul la cote inalte.

Vara a devenit, de cativa ani incoace, una din perioadele de varf pentru cinematografe.

“Din 2008 incoace, unele din cele mai de succes pelicule (de la Cavalerul Negru, la Ice Age 3, la Shrek 4) au fost lansate in luna iulie, care a reprezentat pentru inteaga industrie de exploatare cinematografica un varf de audienta”, spune Corina Gonteanu, marketing manager la Cinema City, conform Wall-Street.

Pe langa publicul clasic de cinema, care urmareste cu interes lansarile de noi productii si merge la film in mod regulat, de la inceputul crizei financiare a aparut o categorie noua de spectatori: cei care au inlocuit variantele mai costisitoare de a-si petrece timpul liber cu mersul la cinema. Acest trend e si mai vizibil in perioada de vara, cand oamenii, in loc sa plece in vacante raman in oras si merg la film, in parcuri sau la cinema, spune Raluca Moroianu, director de marketing al diviziei de distributie a MediaPro Entertainment.

Dintre cinematografele detinute de MediaPro Entertainment, Hollywood Multiplex a avut in lunile iunie si iulie peste120.000 de spectatori care au generat incasari de 2,4 milioane lei, iar CinemaPro a fost vizitat de circa 23.000 de spectatori/373.000 lei. Cei mai multi dintre ei au venit sa vada Sex and The City 2, Twilight: Eclipse, Killers si Shrek Forever After.

Aceleasi productii se regasesc si in topul incasarilor Movieplex Cinema, care in iunie si iulie a avut 105.000 de spectatori.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.