Cel mai intens trafic pe site-urile autohtone se desfasoara in timpul care se suprapune cu activitatea maxima in birourile din Romania, conform celui mai recent studiu trafic.ro.

Intervalele orare in care utilizatorii de internet se dovedesc cei mai activi sunt 11.00-15.00 si 20.00-24.00. Astfel, in luna mai a.c. , un numar de 32 de categorii de site-uri monitorizate de trafic.ro au inregistrat 76,1 milioane vizitatori intre orele 11.00-15.00, 69,4 milioane intre orele 20.00-24.00 si 54 milioane in intervalul 15.00-18.00. Cel mai scazut trafic ca numar de vizitatori, excluzand perioada noptii, se inregistreaza intre orele 08-11.00, respectiv 48,1 milioane de vizitatori.

In perioada cu cea mai mare aglomeratie pe site-uri (orele 11.00-15.00), campioane la trafic sunt categoriile Stiri/Mass-media cu 11,4 milioane vizitatori, Divertisment - 7,3 milioane vizitatori, Educatie/Invatamant - 4,8 milioane vizitator, Comert electronic - 4,4 milioane vizitatori, Afaceri/Comert - 3,9 milioane vizitatori si Auto/Moto - 3,4 milioane vizitatori.

“In mod suprinzator, categoriile care starnesc cel mai mic interes, in acelasi interval orar, intr-un an in care declinul economic si masurile politice este un subiect amplu dezbatut, categoriile care starnesc cel mai mic interes, in acelasi interval orar, alaturi de Stiinta/Tehnologie cu 0,54 milioane vizitatori, sunt Politica - 0,5 milioane vizitatori si Bani online - 0,3 milioane”, declara Ionut Tudor, Project Manager trafic.ro.
Evolutia pe categorii mai 2009 versus mai 2010.

Dintre categoriile care au inregistrat cel mai mare numar de vizitatori unici, comparand lunile mai 2009 cu mai 2010, pe primul loc se afla Lifestyle urmat de Stiri Mass-Media si Familie/Copii.

Dintre cele 32 de categorii de continut monitorizate de serviciul trafic.ro, cele mai mari cresteri ca numar de vizite in luna mai 2010 fata de luna mai 2009 le-au avut Lifestyle - plus 40,85 milioane vizite (de la 49,63 la 90,48 milioane), Stiri/Mass-media - plus 11,02 milioane vizite (de la 51,49 milioane la 62,51 milioane, Familie/Copii - plus 6,89 milioane vizite (crestere de la 87,86 la 94,75 milioane).

Cele mai severe scaderi ca numar de vizite, le-au inregistrat Educatie/Invatamant - minus 5,87 milioane (de la 31,12 la 25,25 milioane vizite), Divertisment – minus 4, 2 milioane (de la 45,9 la 41,7 milioane vizite) si Cautare/Portal – categorie care a scazut cu 3,62 milioane (de la 22,02 la 18,4 milioane vizite).

Citeste si:
Cu ce te poți deplasa eficient într-un oraș aglomerat: Top 5...
Cu ce te poți deplasa...

In privinta categoriilor celor mai accesate, in marea majoritate a judetelor, primele doua locuri in interesul utilizatorilor de internet sunt ocupate de Stiri/Mass-media si Divertisment. Exceptie fac judetele Timis, unde categoria Auto/Moto devanseaza Stiri/Mass-media si Harghita, caz in care pe primele doua locuri ca trafic se afla site-urile Cautare/Portal si Stiri/Mass-media.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.