AdPrint, singurul festival care celebreaza meritele echipelor de creatie in realizarea celor mai bune printuri din Europa, anunta cea de-a 11a editie. Anul acesta, perioada de inscriere se va derula in intervalul 2 noiembrie 2009 - 15 februarie 2010.
Structura competitiei ramane deschisa catre neconventional, pentru a premia creativitatea in toate formele pe care le poate avea in print. Juriul, care va evalua toate lucrarile din festival, va fi prezidat de Brian Fraser (Executive Creative Director McCann Erickson Londra). Acesta il va avea coleg de echipa pe Colin Nimick (Executive Creative Director OgilvyOne Londra).

Celelate echipe de jurizare sunt compuse din: Jens Mortier (Partener / Creative Director, mortierbrigade Belgia); Philippe de Ceuster (Partener / Creative Director, mortierbrigade Belgia); Christian Bunyan (Senior Creative KesselsKramer Amsterdam); Jennifer Skupin (Senior Creative KesselsKramer Amsterdam); Alex Martinez (Executive Creative Director, JWT Spania); Fernando Codina (Creative Director, SantaMarta Barcelona); Chris Garbutt (Executive Creative Director, Ogilvy & Mather Franta); Nick Hine (Creative Director, Ogilvy & Mather Franta).

Juriul va fi completat de Enrico Dorizza (Executive Creative Director, Leo Burnett Italia) si Stefan Schulte (Executive Creative Director / Managing Director DDB Germania) care urmeaza sa isi desemneze coechipierii.

Cea de-a 11a editie a AdPrint va avea loc in perioada 25 - 28 martie 2010 in Bucuresti si marcheaza o noua decada in viata festivalului. Incepand cu 2010, fiecare editie va fi dedicata unei tari si va cuprinde manifestari care vor avea in prim plan expresii ale creativitatii din respectiva tara.



Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.