Astfel, luni, 27 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. social". Laboratorul isi propune sa creasca nivelul de cunoastere al participantilor despre planificarea unei campanii de advertising. Vor fi “disecate” 4 campanii: “Sansa la viata” (o campanie sociala care a dus la o crestere cu 30% a cantitatii de sange donata de romani), campania “Accidentele se pot intampla oricui”, campania de lansare a Radio ZU “Let’s do the ZU” si campania Gillette “Descopera invingatorii de maine”. Prezentarile vor fi sustinute de: Sorin Psatta si Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Camelia Levintza Stettler (Radio ZU) si Costin Uzun (Gillette Balkans). Discutia va fi moderata de Petrisor Obae (PaginadeMedia.ro).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Kudika
Sursa: Kudika
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
București: Salariile angajaților Municipalității vor fi majorate
Sursa: wall-street.ro