Numarul de vizitatori unici pentru luna decembrie 2008 se traduce intr-o crestere cu 752 de procente a popularitatii serviciului de microblogging.

Cel mai discutat serviciu de microblogging, Twitter, a inregistrat la sfarsitul anului trecut o crestere spectaculoasa pe piata media americana. Numarul de vizitatori pe care platforma ii avea in urma cu un an nu depasea 500.000 de unici/luna, dar faptul ca Twitter-ul a contribuit, de exemplu, la succesul campaniei prezidentiale a lui Barack Obama, i-a convins pe din ce in ce mai multi ca blogging-ul in microcantitati e extrem de util si adaptat vremurilor. Disponibilitatea din ce in ce mai mare a telefoanelor mobile si a netbook-urilor capabile sa fie in permanenta conectate la contul de Twitter, dar si zecile de intrebuintari, variind de la campanii de marketing pana la publicarea de proze de lungimea catorva sms-uri, au transformat microblogging-ul intr-una din cele mai fierbinti tendinte din zona noilor media.

Succesul platformei destinate publicarii, atat de pe site, cat si de pe dispozitive mobile, de micro-posturi limitate la 140 de caractere, nu s-a lasat mult asteptat, cei de la Twitter incheind anul cu un total de 4.43 de milioane de vizitatori unici doar in luna decembrie.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.