“In anul 2006 am inceput sa testam ce impact ar avea introducerea publicitatii pe primele pagini ale fiecarei sectiuni si am primit un raspuns pozitiv din partea publicitarilor. Un anunt pe prima pagina a The New York Times va reprezenta o ocazie atractiva pentru advertiserii care cauta un spatiu premium pentru campaniile lor”, a spus Denise Warren.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Digitalizarea versus nevoile clienților
Sursa: futurebanking.ro
-
Atplay, locul care arată că poți să educi copiii prin tehnologie și jocuri
Sursa: start-up.ro
-
Studiu: Inflația și taxele mărite, principalele cauze ale problemelor din retail
Sursa: wall-street.ro
-
Irina Fodor, mesaj acid pentru foștii jurați Chefi la cuțite: Nu am scăzut...
Sursa: kudika.ro