In ton cu sarbatorea Nasterii Domnului, catolicii folosesc noile media pentru a-si transmite mesajul.

Reverendul Paolo Padrini, fan al noilor tehnologii, a creat o versiune a Breviarului, carte de rugaciune, descarcabila din iTunes. Reprezentantul Consiliului Pontifical pentru Comunicare Sociala a declarat, citat de Softpedia, ca utilizarea noilor tehnologii in scopuri de evanghelizare demonstreaza ca Biserica Catolica poate tine pasul cu vremurile, in incercarea de a gasi noi media prin care sa-si transmita mesajul in intreaga lume.

Compilatia, continand si o sectiune-bonus, cu diferite rugaciuni aprobate de Sfantul Scaun in versiune electronica, poate fi si cumparata, suma de 0.9 euro asigurand actualizari gratuite.

Aplicatia s-a bucurat inca de la inceput de succes, peste 10.000 de italieni instaland-o in decursul perioadei in care aceasta a fost oferita gratuit, iar profitul va fi folosit in scoturi caritabile.

Dupa ce, la traditionalele intruniri de vara ale tinerilor, Papa Benedict al XVI-lea si-a obisnut deja credinciosii cu notificari trimise prin intermediul unui serviciu de subscriptii sms, deschiderea Bisericii Catolice fata de noile media nu poate decatr sa ne bucure. Mai ales in cazul catolicilor, sute de ani mai putin receptivi la schimbare (si la tehnologie) decat ar fi trebuit.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.