Cotidianul de afaceri Financial Times vinde spatii publicitare companiilor din Romania prin intermediul companiei de relatii publice Action Global Communications Romania, cu care publisherul a semnat un contract de exclusivitate.

Companiile din Romania interesate sa se promoveze in Financial Times sunt cele foarte mari, care isi doresc sa comunice pe plan international, potrivit Adinei Radu, senior account executive la Action Global Communications. “Pot fi companii de stat, institutii cu interes in afara granitelor. Dar depinde si de sectiunea in care aleg sa se promoveze”, a spus Radu.

Biroul central al retelei Action Global Communications, localizat in Nicosia, Cipru, vinde de 15 ani publicitate pentru Financial Times, iar cel din Atena, de trei ani.

Action Global Communication este prezenta de 10 ani in Romania, unde lucreaza pentru clienti precum Bancpost, British Airways, Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV, Porsche Finance Group sau Voestalpine.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.