Pe 15 decembrie, in cadrul conferintei internationale IAA “Industria de marketing&comunicare si criza economica” Nick Baum, vicepresedinte TBWA\ Europe va prezenta “Disrupt Crisis!”, un instrument de management strategic lansat la Paris in luna octombrie.
Disrupt Crisis! are ca obiectiv re-organizarea prioritatilor pentru actorii si stakeholderii de pe diferite piete, din perspectiva actualei crize economice. Instrumentul apartine retelei TBWA\, si are deja ca utilizatori companii multinationale din Franta si Germania care au inteles ca actuala criza economica este o oportunitate de initiere sau accelerare a schimbarii pentru crestere viitoare, si au cautat sa genereze atat eficienta in schimbare, cat si o restructurare benefica pe termen mediu si lung.

Prin “Disrupt Crisis!” companiile vor reusi nu doar sa continue sa se dezvolte, ci sa fie mai puternice si sa profite la maximum de rasturnarile de situatie si echilibru pe pietele unde activeaza.

In cadrul conferintei, Vicepresedintele TBWA\ Europe va prezenta cele patru etape ale programului “Disrupt Crisis”:

1. Diagnoza stakeholderilor: aceasta etapa implica discutii cu stakeholderii pentru corela si prioritiza opiniile despre diferite directii ale schimbarii, indiferent de nivel (financiar, vanzari, marketing, HR, mediu, etc.).

2. O Zi de Disrupt Crisis!: pe baza Diagnozei, o sesiune de strategie creativa cu factorii decizionali ai companiei pentru a creiona idei de schimbare in fiecare dimensiune.

3. Stakeholders' Session: o intalnire generala a stakeholderilor (on si offline) pentru a prioritiza schimbarile ce urmeaza a fi implementate, pornind de la ideile enuntate in timpul Zilei Disrupt Crisis!.

4. Implicatii financiare ale schimbarii: o recomandare de investitie pentru reflectarea schimbarii, realocarea bugetului de marketing si comunicare pentru a oferi suport maxim schimbarilor propuse.
Alaturi de Nick Baum, vorbitori de renume precum Mugur Stet (Purtator de cuvant al BNR), Yonathan Dominitz (Managing Partner MindScapes), Mihai Ghyka (Membru al Senatului IAA, Fost Director General InBev), Cristina Simion (Managing Director Edipresse AS) si Emil Hurezeanu (Presedinte Realitatea - Catavencu) vor analiza caracteristicile perioadelor de criza, rolul mass-media, al marketingului si al comunicarii, precum si atitudinile specifice consumatorilor in situatiile de criza.

Nick Baum, Vicepresedinte TBWA\Europe si-a inceput cariera in biroul din Londra al Ogilvy & Mather. Cand Ogilvy & Mather au deschis un birou in Paris, Nick a fost trimis sa supervizeze conturile internationale, ceea ce i-a adus si titlul de Vicepresedinte la nivel european. Dupa 18 ani in Ogilvy & Mather, Nick l-a urmat pe Jean-Marie Dru la BDDP, ca International Managing Director. Apoi, in 1995 s-a alaturat companiei EURO RSCG, ca CEO pe Europa. Doi ani mai tarziu, a devenit Vicepresedinte Executiv al EURO RSCG Worldwide. In 1999 Nick s-a intors in BDDP, pe atunci abia fuzionat cu TBWA, ca Presedinte al retelei franceze, care include 1800 de oameni si 20 de companii.

Astazi, Nick Baum este Vicepresedinte TBWA\Europe. Grupul TBWA este prezent in peste 30 de companii europene si in 92 de companii la nivel mondial. Experienta lui Nick include colaborari cu branduri internationale precum BMW, Mars, adidas, Apple, Nivea, Sony, Absolut, Chivas, Nissan, etc.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.